EmmaWemma
Do³±czy³: 06 Lis 2016 Posty: 1
|
Wys³any: Nie Lis 06, 2016 20:10 Temat postu: Daewoo |
|
|
W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zak³adanie siê Struktur Karoserii Samochodowych. Jak dot±d, w latach 1947-1951 w warsztacie tym, nosz±cym nazwê Fabryki Mebli Silnych "Zachód", piastowano ³ó¿ka szpitalne, krzes³a, biurka, szafki oraz szmalcowie pancerne. Po decyzji blog Volkswagen o metamorfozie kierunku wyrobów fabryk rozpoczêto a¿ do opracowania, natomiast nastêpny produkcji karoseryj osobliwych natomiast specjalizowanych, zaadaptowanych a¿ do zabudowy na podwoziach polskich drynd ciê¿arowych FSC Lublin-51 za¶ Star 20. Budowano nadwozia furgonowe odmiennego alokacje, oraz podobnie nadwozia warsztatowe tudzie¿ filmu objazdowe.
W 1953 roku dokonano w ca³o¶ci 382 nadwozia. Poczêto dodatkowo rozbudowê zak³adu, stanê³a nowiusieñka hala monta¿owa. blog motoryzacyjny Dwaj leci w nastêpnej kolejno¶ci, w 1955 roku, bramki ZBNS odesz³y 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W dozê urbanizacji brze¿ka, raz po raz w wy¿szym stopniu egzystowa³ dostrzegalny niedobór nieciasnych fur dostawczych o ³adowno¶ci do 1000 kg. Auta owego sposobu nie dotychczasowy jak dot±d aktywowane ani w Polsce, ani w rogach okolicznych. Na prze³omie lat 1956–1957 uradzono siê na przyjêcie dzie³ powy¿ej takim oczywi¶cie pojazdem.
Na pocz±tku 1957 roku desygnowano zakoñczenie wnioskowañ woza dostawczego Manufakturze Drynd Osobowych (FSO). Obojêtnie od owego, analogiczn± fabrykacjê poczê³o w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy p³yn do spryskiwaczy Zgodnie z warunkami puder to stanowiæ wehiku³ o ramy przybli¿onej, w którym zastosowano ¿eby motor, ca³o¶ci pêdne równie¿ jezdne wywodz±ce z wozu osobowego FSO Stolica polski1. W±ska no¶no¶æ zawieszenia rewelacyjnego narzuca³a mus wysuniêcia go zanim po³o¿enie kierowcy. Spo¶ród tego faktu wynika³ ³±czny rozk³ad ensembli, tudzie¿ po czê¶ci podobnie portret pojazdu. Prototyp warszawski zosta³ pogardzony spo¶ród komentarze na niezbyt nieefektywne i technologiczne karoseria i niema³o mankamentów podwozia. Wspólnota kreatorów ZBNS zaprojektowa³a w³asne karoseria, oraz w niewielkiej odleg³o¶ci wyczerpaniu ramy wkroczy³a do licha i trochê wariacji w kolektywach podwoziowych, akomoduj±c je a¿ do wiêkszych ³adowañ przebiegaj±cych w wozie dostawczym. Zadzierzgniêto podobnie kooperacjê z Fabryk± Drynd Ciê¿arowych w Lublinie, dok±d nie prêdzej wieczysty wytwórczo¶ci ponad szkieletem podobnego auta tej kategorie ¯uk. |
|